Αρχική Τράπεζες Alpha Bank Attika Bank Citibank Eurobank HSBC Marfin Popular Bank Millennium Βank Probank Proton Bank T BANK ATE Bank Εθνική Τράπεζα Εμπορική Τράπεζα Ελληνική Τράπεζα kobe bryant Παγκρήτια Τράπεζα kobe bryant Ταχυδρομικό Ταμιευτήριο Τράπεζα Κύπρου Τράπεζα Πειραιώς Τράπεζα της Ελλάδος Χρηματιστήριο Αθηνών Εμπορεύματα Wall Street Ξένες Αγορές kobe bryant Πολιτική Οικονομία Επιχειρήσεις Υγεία – Ασφάλιση Κόσμος Startups
Βυθίστηκε, χθες, πρώτη εργάσιμη ημέρα του νέου χρόνου, η ναυλαγορά ξηρού χύδην φορτίου. Οι ναύλοι στα πλοία τύπου capes παρέσυραν προς τα κάτω το σύνολο της ναυλαγοράς κατά τις ημέρες των εορτών. Χθες πρώτη ημέρα λειτουργίας του Baltic Exchange για το 2014 και ο Baltic Dry Index (BDI) ο βασικός δείκτης της ναυλαγοράς ξηρού φορτίου έκλεισε με πτώση 7,20% στις 2.113 μονάδες, χάνοντας 164 μονάδες.
Οι ναύλοι επηρεάστηκαν από τη μειωμένη δραστηριότητα λόγω εορτών, αλλά και από τα ακραία φυσικά φαινόμενα. Ειδικά στα πλοία τύπου capes αρνητικό ρόλο έπαιξαν και οι πλημμύρες που έπληξαν τη Βραζιλία και επηρεάζουν τις εξαγωγές σιδηρομεταλλεύματος από την εν λόγω χώρα. Οι ισχυρές βροχοπτώσεις υποχρέωσαν την εταιρεία εξόρυξης Vale να περικόψει τους στόχους για τις εξαγωγές σιδηρομεταλλεύματος από το Tuburao κατά σχεδόν 4 εκατ. τόνους, ποσότητα ισοδύναμη με 23 φορτία capesize.
Ο αναλυτής Omar Νokta της Global Hunter Securities σημειώνει kobe bryant στο Tradewinds ότι, οι ναύλοι στα capes θα παραμείνουν υπό πίεση στο πρώτο τρίμηνο του 2014. Ενδεικτικά αναφέρεται kobe bryant ότι και το συμβόλαιο παραγώγων Q1 2014 FFA διαπραγματεύεται στα 16.000 δολ./ημέρα όταν του Ιανουαρίου βρίσκεται στα 21.000 δολ./ημέρα.
Ο Nokta σημειώνει ότι είναι συχνό το φαινόμενο οι τρεις πρώτοι μήνες του έτους να καταγράφουν μία πιο αδύνατη αγορά στα capes. Επίσης, αξίζει να σημειωθεί ότι στις αρχές του 2013 o μέσος ημερήσιος ναύλος στα πλοία τύπου capes κυμαινόταν στα 5.000 δολ. την ημέρα.
Η ανάπτυξη του στόλου για το 2014 και το 2015 εκτιμάται στο 4% σε ετήσια βάση έναντι 4,7% το 2013 και διψήφιων ποσοστών από το 2010 μέχρι και το 2012. Οπως μάλιστα σημειώνει ο ναυλομεσιτικός οίκος G. Moundreas , ενδεχομένως η προσφορά χωρητικότητας να περιοριστεί περαιτέρω λόγω των επιβαλλόμενων νέων κανόνων από το Διεθνή Ναυτιλιακό Οργανισμό (ΙΜΟ), οι οποίοι θα στείλουν περισσότερα πλοία στα διαλυτήρια.
Η θετική προσδοκία για την αγορά αντικατοπτρίζεται και από την άνοδο των τιμών των πλοίων που επηρεάζονται επίσης από την αυξημένη ζήτηση των πλοιοκτητών τόσο για παραγγελίες νεότευκτων πλοίων όσο και μεταχειρισμένων.
Τελευταία Νέα ΒΡΕΘΗΚΑΝ ΣΥΝΤΡΙΜΜΙΑ ΤΟΥ ΜΟΙΡΑΙΟΥ ΑΕΡΟΠΛΑΝΟΥ – ΠΑΡΑΜΥΘΙΑ ΤΑ ΠΕΡΙ ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΑΣ ΧΡΗΜΑΤΙΣΤΗΡΙΟ: Οριακή πτώση στις 1.337 μονάδες – Πιέσεις στις τράπεζες – Ανοδικά η ΕΤΕ (+3,28%) WARRANTS: Πειραιώς +1,81% στα 0,842 ευρώ. ΕΤΕ +4,72% στα 1,110 ευρώ. Alpha Bank +3,76% στα 1,380 ευρώ ΧΑ: Στις 1.339,56 μονάδες με +0,07% ΕΚΤ: Ανακοίνωσε την μεθοδολογία για τον έλεγχο του ενεργητικού των τραπεζών
No comments:
Post a Comment